רחובות ההולנדית | אשדר
המשימה: מיתוג, אסטרטגיה ופרסום של 2000 יחידות דיור היוצרים שכונה חדשה בעיר רחובות.
העבודה על פרויקט רחובות ההולנדית של 'אשדר' החלה בקביעת שם לשכונה, לפני יותר מעשור, עוד לפני שנוצקו היסודות של הבניין הראשון בשטח. השם נולד מחיבור בין תכנון מרבית רחובות השכונה כרחובות 'הולנדיים' ללא כניסת רכבים וממיקום השכונה בעיר רחובות.
המהלך המיתוגי כלל שינוי ושדרוג תדמית האזור כולו. מסעי הפרסום ואירועי הקד"ם הרבים תמיד כללו את ילדי השכונה ואת הדיירים החדשים תוך יצירת באזז חיובי
כלפי האזור והיזמים.
