המשימה: מיתוג ופרסום פרויקט Via Mare – מגדל בוטיק יוקרתי של 20 קומות בנ.ת. 600 מעל חוף נתניה.
הפרויקט תוכנן במיוחד עבור אוהבי ים וכחלק מהטקטיקה שגובשה במשרד נרכשה עבור דיירי המגדל יאכטה. נושא זה גם קודם בקמפיינים הפרסומיים שעלו במדיות של שילוט חוצות, מכוונים, פרינט, דיוור ישיר ומדיה דיגיטלית.
מיתוג הפרויקט כלל הגדרת השפה העיצובית והצילומית, הכנת כלל חומרי השיווק ביניהם תכנון מארז יוקרתי מקרטון דחוס, ספר פרויקט ועיצוב תוכניות דירה. בעקבות הגדרת קהל היעד והנופך הבינלאומי של הפרויקט, כל חומרי השיווק נכתבו בשפה האנגלית והצרפתית בלבד.